Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání fair trade produktů studenty ZF JU
BŘEZINOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce zjišťuje, jaké je povědomí o fair trade mezi studenty Zemědělské fakulty na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích a zároveň zjišťuje, co studenti o fair trade vědí, a jak jej vnímají. V literárním přehledu práce jsou uvedeny potřebné informace k seznámení se s fair trade myšlenkou a samotným hnutím, a vedle toho je zde uvedena teorie marketingového výzkumu. Část s vlastní prací obsahuje hypotézy a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi studenty již zmíněné fakulty.
Fairtrade in international companies
Lakoštíková, Eliška ; Dvořák, Antonín (vedoucí práce) ; Kolínský, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá certifikací Fairtrade v mezinárodních společnostech. Hlavním cílem je zanalyzovat přínosy získaní certifikace pro vybrané firmy a jejich image s ohledem na postoje a povědomí spotřebitelů o certifikaci Fairtrade. Tematicky je práce členěna do třech kapitol. Cílem první kapitoly je obeznámit čtenáře s problematikou fair trade, jeho historickým vývojem a blíž se zaměřit také na roli a činnost Světové organizace fair trade. Druhá kapitola se detailněji zabývá certifikací Fairtrade, konkrétně certifikačním a kontrolním orgánem FLOCERT a asociací Fairtrade International. V kapitole je popsaný proces a kritéria pro získaní certifikace a poslední podkapitola obeznamuje čtenáře se třemi základními typy ochranné známky Fairtrade. Třetí kapitola se skládá z dotazníkového šetření týkajícího se povědomí spotřebitelů o certifikaci Fairtrade a analýzy společností Ben & Jerry´s a Pfanner. Informace o firmách byly získané prostřednictvím veřejně dostupných zdrojů a individuálních rozhovorů se zástupci těchto firem. Syntézou zpracovaných výsledků obou výzkumů byl naplněn hlavní cíl práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.